جلو پنجره ماشین آریزو ۸ ابعاد بزرگی دارد و به صورت دو تکه طراحی شده است. قسمت بزرگتر در محل معمول جلوپنجره قرار دارد و یک نوار کرومی روی آن قرار گرفته است. این نوار کرومی به درون کاسه چراغها ماشین آریزو ۸ نفوذ کرده است و به نظر میرسد کل قسمت جلو طراحی یکپارچهای دارد. قسمت دوم جلوپنجره بسیار کوچکتر است و در بخش میانی سپر جا خوش کرده است.نمای جانبی آریزو ۸ ساده و شکیل است. یک خط از روی گلگیر جلو تا انتهای خودرو کشیده است و قسمت پایین دربها نیز یک فرورفتگی و برآمدی فانتزی دارد. خوشبختانه رینگهای آریزو ۸ تناسب قابل قبولی با ظاهر جانبی خودرو دارند و البته سبک طراحی آنها نیز برای بیننده جذاب است. در نمای عقب آریزو ۸ الگوهای طراحی آریزو ۶ پرو را مشاهده میکنیم و برعکس آن چیزی از نسل قدیم تر آن یعنی آریزو ۵ را مشاهده نمی کنیم.. سپر حجیم اریزو ۸ به همراه کاسه چراغهایی با گرافیک مشکی ظاهر این بخش را اسپرت جلوه میدهند. خروجیهای دوگانه اگزوز آریزو ۸ نیز واقعی هستند و خبر از وجود یک پیشرانه قدرتمند میدهند. آریزو ۸ با دارا بودن فاصله محوری ۲۷۹۰ میلیمتر، در بازه بین خودروهای اندازه بزرگ و متوسط قرار میگیرد. با این حال میتوان گفت که آریزو ۸ بیشتر به هیوندای سوناتا شباهت دارد تا هیوندای آزرا.