با این حال، در نمای روبهروی کوییک، میتوان شاخصههای جوانپسندانه بیشتری را مشاهده کرد؛ بهویژه طرح ششضلعی دریچه هواکش روی سپر و حالت لبهدار پایین آن که یادآور قطعه اسپلیتر در خودروهای اسپرت است، میتواند هیجان بیشتری را در مشتریان جوان به وجود آورد.
در سمت دیگر، خودروی ساینا طراحی محافظهکارانهتری را در پیش گرفته و از این حیث، شاخصههای خانوادگی را بیشتر سرلوحه کار خود قرار داده است. البته طرح درپوش موتور، گلگیرها و چراغهای ساینا، تفاوت قابلتوجهی با کوییک ندارند و از این جهت تمایز خاصی بین این دو خودرو مشاهده نمیشود. اما طراحی نمای پشت کوییک که شباهتهایی به برخی محصولات بامو دارد، نسبت به ساینا جذابتر به نظر میرسد و درکل، بهواسطه فرم هاچبک خود موفق شده است زیبایی بیشتری را بیافریند.طرح نمای عقب ساینا نیز در قیاس با تیبا بسیار جذاب و امروزیتر جلوه میکند؛ اما نسبت به کوییک اندکی متواضعتر احساس میشود و متانت نهفته در آن، قادر است مشتریان بازار کم تنوع ایران را با خود همراه سازد.درمجموع، باید گفت که نمیتوان به طور دقیق یکی از این دو خودرو را از لحاظ طراحی ظاهری بر دیگری برتر دانست؛ چراکه ساینا شاخصههای طراحی خانوادگی بیشتری ارائه میدهد؛ اما کوییک بر معیارهای موردنظر جوانان تاکید افزونتری کرده است و سعی دارد مشتریان کم سن و سالتر خودروهایی مانند پژو ۲۰۶ را به سوی خود بکشاند.